संसारका महान नास्तिकहरु जसले मानव सभ्यताकोम बिकासको गति दिए ।
१. सर्वाधिक गालि गरिएको चार्वाकको मान्यता थियो –“इश्वर एक रुग्न विचार प्रणाली हो, यसले मानवताको कुनै कल्याण हुनेवाला छैन ।”
२. वर्तमान नेपालको लुम्बिनीमा जन्मिएका बुद्ध (५६३–४८३ ई.पू.) भनाई थियो –भगवान नामको चीज छैन । भगवानको लागि आफ्नो समय नष्ट नगर । केवल समय सवथोक हो, आफ्नो दिपक आफै बन ।
३. अजित केशकम्वल (५२३ ई.पू.) बुद्धका समयकालका बिख्यात तिर्थयात्री थिए । त्रिपिटकमा अजितका विचार कुनै ठाउ भेटिन्छ – उनको भनाइ छ “दान, यज्ञ, हवन छैन...परलोक छैन ।”
४. सुकरात (४६६–३६६ ई.पू.) एक बिख्यात ग्रिक दार्शनिक हुन । उनलाई उस समय सत्यको लागि बिष पिउनु प¥यो । उनको मान्यता थियो –“इश्वर केवल शोषण नाम हो ।”
५. इवन रोश्द (११२६–११९८ ईसा) यिनको जन्म स्पेनको मुस्लिम परिवारमा भएको थियो । उनलाई कुरान कन्ठ थियो । यिनले अल्लाहको अस्तित्व नकारे र इस्लामको राजनीति गिरोह बताए थिए । जसको कारण मुस्लिम धर्मगुरु यिनको ज्ञानको पछि परेका थिए । रोश्दको दर्शन बुद्धि प्रधान हतियारले इस्लामको मजहवी वाद शास्त्रीको खवर लिए ।
६. कारपनिक्स (१४७३–१५४३ इ) यिनले धर्मगुरुहरुको पोल खोलेका थिए । यसमा धर्म गुरुहरुले यसरी मुर्ख बनाइ रहेका थिए की सूर्यले पृथ्वीलाई चक्कर लगाउछ । कारपेनिकसले आफ्नो प्रयोगले सिद्ध गरिदिएकी पृथ्वी सहित सौर्य मण्डलको सबै ग्रह सूर्यको चक्कर लगाइरहेको छ । जसकारण धर्म गुरु यति क्रुद भएकी कोरपनिकस जस्तो बैज्ञानिकलाई कठोर दंण्ड दिन सुरु गरे ।
७. मार्टिन लुथर (१४८३–१५४६ ई.) ले जर्मनीमा अन्धविश्वास, पाखण्ड र धर्म गुरुको बिरुद्ध आन्दोलन गरे । उनले भनेका छन्–ब्रत, तिर्थयात्रा, जप,दान आदि निरर्थक हो ।
८. स फ्रेन्सिस बेकन (१५६१–१६२६) अंग्रेजीको सारगर्भित निवन्धका लागि प्रसिद्ध, तेह्रसालको उमेरमा पार्लियोमेन्ट सदस्य बने त्यसपछि चान्सलर पनि बने । उनको भनाइ थियो – नास्तिक व्यक्तिको विचार, दर्शन, स्वाभाविक निष्ठा, नियम पालन गर्दछ, यो सवचिज सतही नैतिक गुण्को पथ पर्दशन बन्न सक्छ ।
९. बेन्जामिन फ्रेंकलिन (१७०६–१७९०) उनको इश्वरबाट धार्मिक गुण्टाको सर्वाधिक चोट दिए । उनको भनाइ थियो –म कुनै इश्वरवादमा बिश्वास राख्छ नत आगामी जीवन बारे नै ।
१०. अम्बेडकर (आधुनिक भारतका फादर) (१८९१–१९५९) उनको भनाइ थियो – इश्वर एक कल्पना हो ।
११. कार्लमाक्र्स (१८१८–१८८३) को भनाई थियो –धर्म समाजका लागि अफिम हो । धर्म बिज्ञान बिरोधी, प्रगति बिरोधि, प्रतिगामी, अनुपयोगी र अनर्थकारी हो ।
बाँकी अर्को इपिसोड
१. सर्वाधिक गालि गरिएको चार्वाकको मान्यता थियो –“इश्वर एक रुग्न विचार प्रणाली हो, यसले मानवताको कुनै कल्याण हुनेवाला छैन ।”
२. वर्तमान नेपालको लुम्बिनीमा जन्मिएका बुद्ध (५६३–४८३ ई.पू.) भनाई थियो –भगवान नामको चीज छैन । भगवानको लागि आफ्नो समय नष्ट नगर । केवल समय सवथोक हो, आफ्नो दिपक आफै बन ।
३. अजित केशकम्वल (५२३ ई.पू.) बुद्धका समयकालका बिख्यात तिर्थयात्री थिए । त्रिपिटकमा अजितका विचार कुनै ठाउ भेटिन्छ – उनको भनाइ छ “दान, यज्ञ, हवन छैन...परलोक छैन ।”
४. सुकरात (४६६–३६६ ई.पू.) एक बिख्यात ग्रिक दार्शनिक हुन । उनलाई उस समय सत्यको लागि बिष पिउनु प¥यो । उनको मान्यता थियो –“इश्वर केवल शोषण नाम हो ।”
५. इवन रोश्द (११२६–११९८ ईसा) यिनको जन्म स्पेनको मुस्लिम परिवारमा भएको थियो । उनलाई कुरान कन्ठ थियो । यिनले अल्लाहको अस्तित्व नकारे र इस्लामको राजनीति गिरोह बताए थिए । जसको कारण मुस्लिम धर्मगुरु यिनको ज्ञानको पछि परेका थिए । रोश्दको दर्शन बुद्धि प्रधान हतियारले इस्लामको मजहवी वाद शास्त्रीको खवर लिए ।
६. कारपनिक्स (१४७३–१५४३ इ) यिनले धर्मगुरुहरुको पोल खोलेका थिए । यसमा धर्म गुरुहरुले यसरी मुर्ख बनाइ रहेका थिए की सूर्यले पृथ्वीलाई चक्कर लगाउछ । कारपेनिकसले आफ्नो प्रयोगले सिद्ध गरिदिएकी पृथ्वी सहित सौर्य मण्डलको सबै ग्रह सूर्यको चक्कर लगाइरहेको छ । जसकारण धर्म गुरु यति क्रुद भएकी कोरपनिकस जस्तो बैज्ञानिकलाई कठोर दंण्ड दिन सुरु गरे ।
७. मार्टिन लुथर (१४८३–१५४६ ई.) ले जर्मनीमा अन्धविश्वास, पाखण्ड र धर्म गुरुको बिरुद्ध आन्दोलन गरे । उनले भनेका छन्–ब्रत, तिर्थयात्रा, जप,दान आदि निरर्थक हो ।
८. स फ्रेन्सिस बेकन (१५६१–१६२६) अंग्रेजीको सारगर्भित निवन्धका लागि प्रसिद्ध, तेह्रसालको उमेरमा पार्लियोमेन्ट सदस्य बने त्यसपछि चान्सलर पनि बने । उनको भनाइ थियो – नास्तिक व्यक्तिको विचार, दर्शन, स्वाभाविक निष्ठा, नियम पालन गर्दछ, यो सवचिज सतही नैतिक गुण्को पथ पर्दशन बन्न सक्छ ।
९. बेन्जामिन फ्रेंकलिन (१७०६–१७९०) उनको इश्वरबाट धार्मिक गुण्टाको सर्वाधिक चोट दिए । उनको भनाइ थियो –म कुनै इश्वरवादमा बिश्वास राख्छ नत आगामी जीवन बारे नै ।
१०. अम्बेडकर (आधुनिक भारतका फादर) (१८९१–१९५९) उनको भनाइ थियो – इश्वर एक कल्पना हो ।
११. कार्लमाक्र्स (१८१८–१८८३) को भनाई थियो –धर्म समाजका लागि अफिम हो । धर्म बिज्ञान बिरोधी, प्रगति बिरोधि, प्रतिगामी, अनुपयोगी र अनर्थकारी हो ।
बाँकी अर्को इपिसोड
Comments
Post a Comment
Thank you for Comment