Skip to main content

मेरो सँधै प्रेम अनि सद्भाव

मेरो प्रीय! 
म परिवर्तन चाहने योद्धा र हमेसा स्वतन्त्र मुक्तिको यात्रामा समर्पन भइ लागेको पनि अब त अतित नै भइसक्यो । जन्मेर मान्छेले पाउने एक बाला पन, जवान र बृद्ध । तर वालापन कसरी बित्यो त्यो आफ्नै ठाउँमा छन् । जब मंगोल मुक्तिको यात्रामा होमिन पुगे तब मैले आफ्ना चाहना भन्दा माथी उठ्न प्रयत्न गरिरहेको हुन्छु । मनहरुलाई दबाएर यात्रामा लागेको छु कि छैन म आफै अनविज्ञ छु, त्यो भविष्यको गर्भमा छ । मानिसका असिमित आवश्यकता हुन्छन् चाहेर पनि कति अधुरै हुन्छन् । सबै चाहनाहरु पूर्ति गर्न खोज्दा खोज्दै पनि आवश्यकताहरु पूरा हुँदैनन् । यो त अर्थशास्त्रको नियम नै हो । 
कोही बिलासी जिन्दागी जिइरहेका होलान र पनि आवश्यताहरु जन्मिरहेका हुन्छन् । कोही वेरोजगार भएर भौतारी रहेका छन् त कोही बिहान वेलुको हात मुख जोड्न अर्काको देशमा रोजगारको निमित्त भौतारिनु बाध्यता छ । हो, म पनि त्यसैको पर्याय बन्नु परेको छ, त्यसैको राप, ताप म भित्र दन्कीरहेको छ ।
मानवीय स्वाभाव नै बडो अचम्मको हुने रहेछ । लोभ, डाह र इष्र्या । यी कति सकारात्मक पनि होलान त कति नकारात्मक । बुद्धले त यी सबै कुरा नकारेका थिए । मानिस हो कहि न कहि स्वार्थी हुन्छ । तर स्वार्थ राष्ट्रको हितमा हुनु पर्छ भनि डा. गोपाल गुरुङले सिकाउनु भयो । 
म धेरै अन्ध भक्त पनि होइन हरेक बिषय बस्तु उपर मेरो जिज्ञासा रहन्छ । तर्क गर्ने गर्छु । तर्क गर्दा कतै कहिले काही गाली पनि आउछन् । यदि त्यो गाली तिमीलाई असह्य लाग्छ भने तिम्रो हृदयमा चोट पुग्छ भने मलाई यही छाडि दिनु । वेवास्ता गर्नु, मनको कुनै पनि कुनामा नअटाउनु । तिमी प्रति कुनै पूर्वाग्रह छैन । तिमीलाई सँधै मन मुटुमा नै सजाउने छु । 
प्लेटोले मानिसमा भावना तिन किसिमको हुने बताएका छन् ः “वासना, शाहस र वुद्धि । कसैमा वासना वढि हुन्छ, कसैमा शाहस कम होला, कसैमा यी दुवै होला तर बुद्धि नरहला ।” म बुद्धु छु तर म सँग शाहस छ र वासना छ । भावनात्मक हिसावले म सबैको आदर गर्छु, सम्मान गर्छु र चित्त नबुझे तर्क पनि गर्छु । दार्शनिक सुकरातले भनेका थिए –“जब सम्म तिमी समिक्षाको कसीमा खरो उत्रीन सक्दैनौ तब सम्म जीवन जिउन योग्य हुँदैन ।” कतै न कतै जीवन जिउने योग्य बनाउने धाउन्नमा चाहेर पनि तिमीले भने जस्तो गर्न सकिन भने मलाई माफ गर प्रीय ! 
कस्तुरीले आफ्नै नाभिमा भएको बिना (विन्दा) को वासना थाहा नपाएर, यति मिठो वासना कहाँबाट आयो भन्दै जंगलमा वासनालाई खोज्दै हिड्छ रे अन्तिममा भुतुक्कै भएर छहारीमा शितल ताप्दा मात्र आफ्नो नाभिमा बहुमुल्य चिज भएको थाहा पाउछ रे । म पनि डा. गोपाल गुरुङ ज्यूको दर्शनले त्यो अमुल्य कस्तुरीको बिना आफ्नै नाभिमा छ भनेर थाहा नपाएर छटपटि रहेछु । 
बल्ल मैले आफूलाई चिने । मैले म को हुँ भनि थाहा पाए पछि अब भौतारिनु परेन । अब म निर्धक्क अस्तित्वको प्राप्तीको लडाइमा लम्किरहेको छु । कुनै शक्तिको पछि छुइन र म शक्तिको पुजारी होइन । डा. गोपाल गुरुङको दर्शनले तिमीहरु आफै शक्ति निर्माण गर्न सक्छौ भनेर शक्तिशाली दर्शन सबै सामु छाडि जानु भएको हुँदा उहाँको बच्चनलाई मैले शिरोधार्य गर्नै पर्छ । यदि मैले बाटो बिराए भने म वेवकुफ नै हुन्छु नि प्रीय ! 
यति भन्दैमा कस्तो निष्ठूरी पनि नसम्झनु, म निष्ठूरी होइन, मेरो बाध्यता पनि होइन । म त तिमीलाई हर बखत सम्झेकै छु । तिमीलाई मैले सताएर पनि वस्न सक्दीन । म त तिमीलाई माया गर्ने मान्छे हो । मैले गर्न सक्ने पनि त्यही माया हो प्रीय ! सुनकै दरबारमा सजाउछु पनि भन्दिन प्रीय ! रानी नै बनाउछु पनि भन्दिन प्रीय यी त सबै बिलासीता कुरा भए । म त सामान्य मान्छे हुँ । फेरी लोकतन्त्रमा रानी पनि बनाउनु मिलेन...! सुनको दरबार थडाउन कथित भगवान पनि परिन । फेरी कथित राम चन्द्र जस्तो दुष्ट्याइ गर्नु नि मेरो लागि बर्जित कुरा हो । यसकारण सँधै मेरो हृदयको कुनामा सजिने छौं कि तिमी एक कोमल हृदयको मान्छे हौं । तिम्रो हँसिलो मुहारमा प्रकट भएको दुःखको हाँसोले म आफै बिछिप्त भइ हराएछु ! सपनामा पनि तिमीलाई देख्छु, विपनीमा पनि । तर तिमी साँच्चै मप्रति असमत छौ भने म आफै टाढा भइ दिन्छु प्रीय! 
अन्त्यमा, सधै मायालु प्रेम ! तिम्रो सहयोग बिना त एक्लै देशमा परिवर्तनको रुपरेखा कोर्न सम्भव छैन नि ! त्यसैले संगै मिलेर देशलाई एउटै रथको दुइ पांग्रा बनेर अघि बढ्न पर्छ भन्ने मान्यता चाहिँ रहन्छ ल प्रीय! राष्ट्र, राष्ट्रियता प्राण प्रीय हुँदो रछ । 
उहीँ तिम्रो विद्रोही जीवन !

Comments

Popular posts from this blog

धर्मको नाममा हिन्दु यसरी चोखिन्छ

-जीवन मंगोल यहाँ अजीव लाग्ने प्रसंग के छ भने जसलाई बाहुन क्षेत्रीले पाप भनेर अपराध भनेर हिंसा भनेर भनिरहेको छ, त्यो अचम्मको छ । जस्तोः “बलि” दिनु “वध” गर्नु धर्म तर काट्नु मार्नु चाहि अपराध हो भन्छ हिन्दुले । यो तर्कसंगत होइन । काट, मार गर्नु पाप हो भने धर्मको नाममा प्राणीको हत्या गर्नु पनि पाप हो त्यसलाई चाहि “वध” नभनेर हिंसा गरेको रे ! गाई काट्नु पाप, फेरी देवालीमा बोका वा रागा काट्नु हत्या नहुने “वध” हुने रे ! बाहुन क्षेत्रीले जति यहाँ हत्या गर्ने दुनिया सायदै छ होला । तर उसले हत्या गरेको जति सबै “वध” गरेको भन्दै चोखिने काम गर्छ । बाहुनहरुको कथित शास्त्रमा बलिदानको चर्चा छ । ऋग्वेद कालिन समयमा विशेष गरि मुख्य गरि ३ प्रकारको यज्ञ बलिको उल्लेख छ । ति हुन ः १. नरमेध्य यज्ञ –मान्छेको बलि), २. अश्वमेध्य यज्ञ (घोडा बलि) र ३. गोमेद यज्ञ (गाई बलि) कालान्तरमा यी तीनै प्रकारका बलिहरु प्रतिवन्ध गरि गोदान यज्ञको शुरुवात गरे । विभिन्न सुत्रहरुमा उल्लेख भएका तथ्यले पाप कसले गरेको थियो भन्ने कुरा प्रष्ट्याइरहन पर्ला जस्तो लाग्दैन । अहिले पछिल्लो समयमा गोदान बाहेक बोका बलि दिने प्रचलन

हिन्दु वणाश्रमी व्यवस्थाले समाजलाई विभाजन गर्यो

जीवन मंगोल हामीलाई रास्ट्रले के दियो भन्दा पनि हामी के दिन सक्छौ, त्यो महत्वपूर्ण बिषय हुन्छ । मेरो घरभित्र सानो परिवार हुन्छ तर त्यो भन्दा मेरो रास्ट्र ठूलो परिवार हो । त्यो मेरो ठूलो परिवार नसम्हाल्दा सम्म देशले मलाई केहि दिने छैन । अहिले सम्म त्यो परिवारलाई भत्काउने प्रयास भएको छ भनेर सकारात्मक सोचहरु पलाउन जरुरी छ । परिवारको सदस्यहरुलाई सम्मान न्याय दिइएन । सबैलाई सम्मान व्यवहार नहुँदा परिवारका सदस्यहरु आफ्नो कुण्ठाहरु साचिरहन सकेनन् र अन्ततः कलह सुरु हुन गयो । यसकारण परिवार मिलाउनु जरुरी छ । परिवारभित्रै समस्या समाधान खोज्नु पर्छ । परिवारभित्रै झगडा भयो भने छिमेकीको हेर्ने दृष्टिकोण पनि नकारात्मक हुन्छ । छिमेकीले पनि छिर्के लगाउने ठाउँ पाउँछ तर यहाँ त बैरीहरुले राष्ट्रभित्रका राष्ट्रहरुलाई मिलाएर राख्न चाहँदैन । अनि फलाना छिमेकी देशले यस्तो ग¥यो भनेर आफ्नो कालो कर्तुत लुकाउन खोज्छन । शासकले जनतालाई आफ्नो परिवार नठान्नु नै दुःखको कुरा हो भने सयौ समुदायको फूलबारी भएको देश भए पनि त्यो फूलबारीभित्र दुईओटा बिशेष समुदायहरु मात्र अटाउनु देशको अर्को दुर्भाग्य हो । सबै फूलहरु फूलबारी

बिक्रम संवतको नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ?

–जीवन मंगोल  नेपालको राष्ट्रिय संवतका रुपमा मान्यता पाएको हिन्दु संवत अनुुसार नयाँ वर्ष २०७४ साल । नयाँ बर्षको शुभकामना सामाजिक सञ्जालमा आदान–प्रदान गरेको पनि देखियो । बिरोधको लहर पनि उतिकै भाइरल बनेको पाइयो । किन भाइरल बन्दैछ आखिर ? राष्ट्रियतासंग जोडिएको बिव्रmम संवतको बिरुद्ध । नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ? र बिक्रम संवतलाई नेपालको राष्ट्रिय संवत बनाइयो ? यी बिषयमा पंक्तिकारले सामाजिक सञ्जालमा पनि प्रस्तुत गर्दै आइरहेको छ । यसअघि लेख्नै पर्ने बाध्यता थिएन तर अहिलेको परिवेशमा लेख्नै पर्ने बाध्यता सृजना भयो ।  बिक्रम संवतबारे तर्क  विक्रम संवत नेपालको मौलिक संवतका रुपमा जर्वजस्ती व्याख्या गर्ने एक थरि मण्डले इतिहासकारहरु छन् । राष्ट्रियताको नारा अलाप्नेहरुले बिक्रम संवत् नेपालको मौलिक संवत हो भनिरहेका छन् । यसको पुष्टि गर्न अनेकौ तर्कहरु अघि सारेको पाइन्छ । जुन तर्कले विक्रम संवत् नेपालको मौलिकता हो भन्ने प्रष्ट छैन तै पनि जबरजस्ती गरेरै भए पनि बिक्रम संवतलाई राष्ट्रियता संगै जोड्ने र सोही अनुरुप मिडियाले पनि प्रचार गरेका छन् । नेपालको इतिहासमा नभेटीएको बिक्रम संवतको अस्तित्