Skip to main content

संस्कृत भाषा र आर्य दुबै विदेशी हो - चन्देश्वर दास


  • संस्कृत भारतवर्ष को भाषा होइन 

संस्कृत सबै भाषा हरुको जननि हो दछिण एशिया तथा भारतवर्ष मा बोलिने सबै भाषा को श्रोत संस्कृत नै हो पनि मिथ्या प्रचार गरिदैंआएकोछ ।जब कि संस्कृत भारतवर्षमा विकास भएको भाषा नै होइन संस्कृत लाइ आर्यको भाषा ,देव भाषा भनिन्छ ,तर आर्य नै भारतीय अथवा नेपालि मुल को होइन ।यस कारण संस्कृत पनि यहांको भाषा होइन ।
भाषाविद सर विलियम्स जोन्स अनुसार संस्कृत,ग्रिक,लेटिन भाषा बाट निस्किएको भाषा भनेकोछ ,भारत को प्रसिद्ध इतिहासकार आर.सी.मजुमदार ले आर्यको संस्कृत भाषा ग्रिक,लैटिन ,जर्मन,अंग्रेजी भाषा संग मिल्छ भनेर केहि उदाहरण पनि दिएकाछन 
क्रमसंख्या--------भाषा----- शब्द 
१. संस्कृत---- ---- पितर,मातर (piter,maatter
२. लैटिन ------ पेटर ,मेटर (pater,mater)
३. ग्रिक -------पेटर ,मेटर (pater,meter)
४.अंग्रेजी ------फादर,मदर (father,mother)
५.जर्मन ---- वतेर,मतर( vater,mutter)
____________________________________

यसको प्रमुख कारणहरु यहि हो कि भारत र नेपाल मा रहेको आर्य हरु ग्रिक,जर्मन,लैटिन,रोमन अंग्रेजी र रसियन हरुको पुर्वज संग दिर्घकाल सम्म संसर्ग मा रहे ,यसकारण संस्कृत यी सबै भाषा हरुको मिश्रण भाषा हो ।अर्को एक जना इतिहासकार डा.नवल वियोगि अनुसार सोभियत रुसको लिथुनियाई भाषा र संस्कृत भाषा को धेरै शब्द र वाक्यहरुको उच्चारण एकै किसिमको मिल्छ ।यि दुवै भाषा मा कति सामिप्यता छ हेरौ केहि उदाहरण !
नेपाली _______संस्कृत______लिथुनियाई
तिमि को हौ?__त्वम क्स असि __कस तो असि
तिम्रो पुत्र को हो ---कसत्व सुनु---कस तव सुनुस
आगो ------अग्नि -----------अग्निम 
सपना -----स्वप्न -------सपनम 
इत्यादि...........

अार्यहरु कैसपियन सागर को छेउछाउको वासिन्दा थियो ,भारत को धेरै नदि,नाला पाहाड पर्वत को नाम पनि लिथुनियाई भाषामा नामाकरन गरेको छ ।
संसार भर प्रसिद्ध बुद्ध ले पनि संस्कृत विदेशी तथा केहि व्यक्ति को भाषा भनि आफ्नो धम्मको प्रचार पनि पालि भाषा मै गरेका थिए ,बुद्ध को ग्रन्थ हरु पनि पालिभाषा मै लिपिवध्द गरियो l
जसरि नेपालको हिमाल ,पाखा पर्वत,शहर जिल्ला,अंचल को नाम पनि संस्कृत संग मिल्दो जुल्दो भाषा मा नामकरण गर्यो हाल सम्म गरिदै छ ।नेपाल को मुलनिवासि हरुको भाषा मा गरिएको नामहरु फेर्दै शासन सता को बलमा र यहांको मुलनिवासि हरुको मानसिकता कब्जा गरि उनिहरु लाइ पनि धर्म तथा अध्याम को नाममा गुलाम बनाएको छ कि यस्ता नामकरण को विरोध गर्नै सक्दैन ।उदाहरण को लागि 
८०% तामांग बाहुल्यता रहेको रसुवा जिल्ला को गा.प.र न.पा नाम उतर गया ,पार्वतिकुण्ड, गोसाई कुण्ड राख्दा पनि ति मुलनिवासि तामांग हरु ले सहर्ष स्विकारेका छन ,र विभिन्न छेत्र मा यस्तै नामकरण र संरचना निर्माण गरि आफ्नो विदेशी पहचान लुकाउन रात दिन लागिपरेकोछ ।बेलैमा होस नगरे हाम्रो सबै संरचना मा १००% आक्रमण भै सक्दा पनि हामि जाग्न सक्दैनौ ,होस गरौ सचेत हौ ll

Source: Chandeshwar Das


Comments

Popular posts from this blog

धर्मको नाममा हिन्दु यसरी चोखिन्छ

-जीवन मंगोल यहाँ अजीव लाग्ने प्रसंग के छ भने जसलाई बाहुन क्षेत्रीले पाप भनेर अपराध भनेर हिंसा भनेर भनिरहेको छ, त्यो अचम्मको छ । जस्तोः “बलि” दिनु “वध” गर्नु धर्म तर काट्नु मार्नु चाहि अपराध हो भन्छ हिन्दुले । यो तर्कसंगत होइन । काट, मार गर्नु पाप हो भने धर्मको नाममा प्राणीको हत्या गर्नु पनि पाप हो त्यसलाई चाहि “वध” नभनेर हिंसा गरेको रे ! गाई काट्नु पाप, फेरी देवालीमा बोका वा रागा काट्नु हत्या नहुने “वध” हुने रे ! बाहुन क्षेत्रीले जति यहाँ हत्या गर्ने दुनिया सायदै छ होला । तर उसले हत्या गरेको जति सबै “वध” गरेको भन्दै चोखिने काम गर्छ । बाहुनहरुको कथित शास्त्रमा बलिदानको चर्चा छ । ऋग्वेद कालिन समयमा विशेष गरि मुख्य गरि ३ प्रकारको यज्ञ बलिको उल्लेख छ । ति हुन ः १. नरमेध्य यज्ञ –मान्छेको बलि), २. अश्वमेध्य यज्ञ (घोडा बलि) र ३. गोमेद यज्ञ (गाई बलि) कालान्तरमा यी तीनै प्रकारका बलिहरु प्रतिवन्ध गरि गोदान यज्ञको शुरुवात गरे । विभिन्न सुत्रहरुमा उल्लेख भएका तथ्यले पाप कसले गरेको थियो भन्ने कुरा प्रष्ट्याइरहन पर्ला जस्तो लाग्दैन । अहिले पछिल्लो समयमा गोदान बाहेक बोका बलि दिने प्रचलन ...

हिन्दु वणाश्रमी व्यवस्थाले समाजलाई विभाजन गर्यो

जीवन मंगोल हामीलाई रास्ट्रले के दियो भन्दा पनि हामी के दिन सक्छौ, त्यो महत्वपूर्ण बिषय हुन्छ । मेरो घरभित्र सानो परिवार हुन्छ तर त्यो भन्दा मेरो रास्ट्र ठूलो परिवार हो । त्यो मेरो ठूलो परिवार नसम्हाल्दा सम्म देशले मलाई केहि दिने छैन । अहिले सम्म त्यो परिवारलाई भत्काउने प्रयास भएको छ भनेर सकारात्मक सोचहरु पलाउन जरुरी छ । परिवारको सदस्यहरुलाई सम्मान न्याय दिइएन । सबैलाई सम्मान व्यवहार नहुँदा परिवारका सदस्यहरु आफ्नो कुण्ठाहरु साचिरहन सकेनन् र अन्ततः कलह सुरु हुन गयो । यसकारण परिवार मिलाउनु जरुरी छ । परिवारभित्रै समस्या समाधान खोज्नु पर्छ । परिवारभित्रै झगडा भयो भने छिमेकीको हेर्ने दृष्टिकोण पनि नकारात्मक हुन्छ । छिमेकीले पनि छिर्के लगाउने ठाउँ पाउँछ तर यहाँ त बैरीहरुले राष्ट्रभित्रका राष्ट्रहरुलाई मिलाएर राख्न चाहँदैन । अनि फलाना छिमेकी देशले यस्तो ग¥यो भनेर आफ्नो कालो कर्तुत लुकाउन खोज्छन । शासकले जनतालाई आफ्नो परिवार नठान्नु नै दुःखको कुरा हो भने सयौ समुदायको फूलबारी भएको देश भए पनि त्यो फूलबारीभित्र दुईओटा बिशेष समुदायहरु मात्र अटाउनु देशको अर्को दुर्भाग्य हो । सबै फूलहरु फूलबारी...

मेरो सँधै प्रेम अनि सद्भाव

मेरो प्रीय!  म परिवर्तन चाहने योद्धा र हमेसा स्वतन्त्र मुक्तिको यात्रामा समर्पन भइ लागेको पनि अब त अतित नै भइसक्यो । जन्मेर मान्छेले पाउने एक बाला पन, जवान र बृद्ध । तर वालापन कसरी बित्यो त्यो आफ्नै ठाउँमा छन् । जब मंगोल मुक्तिको यात्रामा होमिन पुगे तब मैले आफ्ना चाहना भन्दा माथी उठ्न प्रयत्न गरिरहेको हुन्छु । मनहरुलाई दबाएर यात्रामा लागेको छु कि छैन म आफै अनविज्ञ छु, त्यो भविष्यको गर्भमा छ । मानिसका असिमित आवश्यकता हुन्छन् चाहेर पनि कति अधुरै हुन्छन् । सबै चाहनाहरु पूर्ति गर्न खोज्दा खोज्दै पनि आवश्यकताहरु पूरा हुँदैनन् । यो त अर्थशास्त्रको नियम नै हो ।  कोही बिलासी जिन्दागी जिइरहेका होलान र पनि आवश्यताहरु जन्मिरहेका हुन्छन् । कोही वेरोजगार भएर भौतारी रहेका छन् त कोही बिहान वेलुको हात मुख जोड्न अर्काको देशमा रोजगारको निमित्त भौतारिनु बाध्यता छ । हो, म पनि त्यसैको पर्याय बन्नु परेको छ, त्यसैको राप, ताप म भित्र दन्कीरहेको छ । मानवीय स्वाभाव नै बडो अचम्मको हुने रहेछ । लोभ, डाह र इष्र्या । यी कति सकारात्मक पनि होलान त कति नकारात्मक । बुद्धले त यी सबै कुरा नकारेका थिए । ...