Skip to main content

ब्राह्मणले खेति (काम) नगर्नु, जिउदै शुद्र हुन्छ : बाहुन शास्त्र

पुराणमै लेखिएको छ, 'ब्राह्मणले खेति काम गरेमा महान दोष प्राप्त गर्दछ' (ब्राह्मस्तु कृषि कृत्वामहादोष मवास्नुयात) बाहुन शास्त्रले समेत बाहुनले श्रम गर्न बर्जित गरेको छ l २००७ सात सालतिर बाहुनले हलो समाउदैन थियो भन्ने कुरा त कतिपय बुढा पाकालाई सोधे थाहा लाग्छ l बाहुनले हलो नजोत्नु भनेको कृषि प्रधान देशमा खेति नगर्नु हो l खेति नगरे पछि कसरी पेट पाल्थ्यो मंगोलहरुलाई नै ठगेर गुजारा गर्थ्यो होइनर ?
बाहुनको जग्गा नै थिएन l स्वर्गको कथा बेचेर नर्कको भय देखाएर भूमिदानको नाममा मंगोल भुमि लुटे बाहुनको काम सत्ता चलाउने पनि होइन, काम पनि गर्ने होइन भन्ने कुरा त अझ तलको तथ्यले प्रस्ट्याएको छ ऋग्वेदको विभिन्न अध्यायमा उल्लेख भएनुसार ८/१०/१ (अध्यापनाध्ययन यजनं याजनं तथा दानं प्रतिग्रहश्चैव षटकर्माण्यगर्जनः l षष्णां तु कर्मणामस्य त्रीणि कमार्णी जीविका । याजनाध्यापने चैव विशुद्धाश्च प्रतिग्रहः) । मनुस्र्मति, २.११८ (योअनधित्य द्विजो वेदमन्यत्र कुरुते श्रमम् । स जीवन्नेव शूद्रत्वमासु गच्छतिसान्वयः ।) (परादेही शामुल्यं ब्रहमभ्यो विभजावसु ऋग्वेद-१०/८४/२९) ।
अर्थात् बाहुन धर्मशास्त्रले अध्ययन, अध्यापन, यजन, याजन, दान र प्रतिग्रह यो छ ओटा काम मात्र बाहुनको बताएको छ र याजन, अध्ययन र प्रतिग्रह उसको जिविकाको साधन बताएको छ l ऋग्वेद ८/१०/१ बेद बाहेक अन्य क्षेत्रमा श्रम गर्ने बाहुन जिउदै शुद्रपन प्राप्त गर्दछ l मनु (मनुस्मृति-२.११८) ऋग्वेदको दशौ मण्डलले मैलो बस्त्र त्यागेर बाहुनलाई दान दिनु पर्ने बताएको छ l (ऋग्वेद-१०/८४/२९) यसबाट के बुझियो भने बाहुनको काम भनेको बेदसंग सम्बन्धित र मैलो लुगा लिनु रहेछ अब बाहुनले त्यसै गर्नु पर्यो l होइन भने बाहुन शुद्र हुने भयो तर त्यसो त शुद्र कहिले हुनेवाला छैन l उल्टै, मूलबासीलाई अझ कठोर शुद्र बनाउने वाला छ l
यस्ता असामाजिक व्यवस्थाको जालोभित्र नेपाल जेलिएको त छ नै त्यसैको फेरो भित्र बाहुन राज्य सत्ता टिकेको छ l धार्मिक, सामाजिक र सांकृतिक रुपले भारतको प्रस्तावनाको रुपमा स्वीकारेको नेपालको बाहुनबादी व्यवस्थालाई टिकाउन हरदम प्रयासरत छन् l रास्ट्रिय एकताको नाममा बाहुन क्षेत्रीको लिखुरे साम्राज्य ठडिनु कम्ता बिडम्बना होइन l यहाँका मूलबासी भूमिपुत्रहरु यहि कुराबाट बेखबर छन् l सामाजिक, धार्मिक, सांस्कृतिक असमानताको टेकोका रुपमा बाहुनबादी सामाजिक व्यवस्था नराम्ररी कायम गरेको छ l यो टेकोमा जतिञ्जेल अडिन्छ, त्यतिन्जेल नेपाल स्वर्ग बन्न सक्दैन l रास्ट्रिय एकता मूलबासी मंगोलहरुबीचको ऐकेबद्धता हो l हिन्दु साम्राज्यवाद, बाहुनबादी सामाजिक व्यवस्था, वर्णाश्रम व्यवस्था, चरम एकात्मक हिन्दुवादको एकल चिन्तनले रास्ट्रिय एकताको झुठो कल्पना गरेर उल्टो रास्ट्रिय एकतामा आघात पुर्याई रहेको छ l वर्णभेदी नीतिलाई बलियो बनाई मूलबासी मंगोलहरुको मौलिक अधिकारबाट बन्चित गरेर, अन्यायको एकल टापुमा आश्रित हुनु परेको कारण पनि यी मगन्ते र अर्काको श्रममा रमाउने बिदेशी बाहुनहरुको कारण थियो र छ l
अर्को कुरा काट्टो खाने बाहुनले मुलुकलाई चलाउनु नै अर्को दुर्भाग्य कुरा हो l त्रिभुवन राजाको काट्टो खाने बान्के भट्ट थरका बाहुनले र महेन्द्रको काट्टो तत्तात्रय भट्टले खाएका थिए l बिरेन्द्रको काट्टो दुर्गा प्रसाद सापकोटाले र दिपेन्द्रको काट्टो देबिप्रसाद आचार्यले खाएका थिए l भक्तपुरको बोडे-७ का राम बहादुर खत्रीले आफ्नो पत्नी सिता खत्रीलाई २०५१ जेठ २७ गते कोदालोले हानेर मारी रगत र गिदी समेत खाएका थिए l रगत र गिदी खादा सारै आनन्द आएको बताएका थिए l यस्तै मसानघाटमा बस्ने मूर्दाको मासु खाने अघोरी भारतमा छदैछन l यस्ता काट्टो खाने मान्छेको मासु खाने बाहुन क्षेत्रीले देश चलाय पछि कसरी शान्ति मिल्छ ? मागेर खानु, अर्काको काट्टो खाएर जिविका निर्वाह गर्ने, दान थापेर जिविका निर्वाह गर्नेले कहिले काम गर्थ्यो न अझै पनि गर्दैन र अरुको भलो चिताउन सक्दैन किन भनेको उसको वंशानुगुण नै हो, अर्काको कुभलो चिताउनु र अर्काको सम्पतिमामा आँखा गाड्नु त्यस्ता पेसा अझै जीवित राखेका छन l
Reference : Jiban Mongol Facebook Post : 24 May, 2017 

Comments

Popular posts from this blog

धर्मको नाममा हिन्दु यसरी चोखिन्छ

-जीवन मंगोल यहाँ अजीव लाग्ने प्रसंग के छ भने जसलाई बाहुन क्षेत्रीले पाप भनेर अपराध भनेर हिंसा भनेर भनिरहेको छ, त्यो अचम्मको छ । जस्तोः “बलि” दिनु “वध” गर्नु धर्म तर काट्नु मार्नु चाहि अपराध हो भन्छ हिन्दुले । यो तर्कसंगत होइन । काट, मार गर्नु पाप हो भने धर्मको नाममा प्राणीको हत्या गर्नु पनि पाप हो त्यसलाई चाहि “वध” नभनेर हिंसा गरेको रे ! गाई काट्नु पाप, फेरी देवालीमा बोका वा रागा काट्नु हत्या नहुने “वध” हुने रे ! बाहुन क्षेत्रीले जति यहाँ हत्या गर्ने दुनिया सायदै छ होला । तर उसले हत्या गरेको जति सबै “वध” गरेको भन्दै चोखिने काम गर्छ । बाहुनहरुको कथित शास्त्रमा बलिदानको चर्चा छ । ऋग्वेद कालिन समयमा विशेष गरि मुख्य गरि ३ प्रकारको यज्ञ बलिको उल्लेख छ । ति हुन ः १. नरमेध्य यज्ञ –मान्छेको बलि), २. अश्वमेध्य यज्ञ (घोडा बलि) र ३. गोमेद यज्ञ (गाई बलि) कालान्तरमा यी तीनै प्रकारका बलिहरु प्रतिवन्ध गरि गोदान यज्ञको शुरुवात गरे । विभिन्न सुत्रहरुमा उल्लेख भएका तथ्यले पाप कसले गरेको थियो भन्ने कुरा प्रष्ट्याइरहन पर्ला जस्तो लाग्दैन । अहिले पछिल्लो समयमा गोदान बाहेक बोका बलि दिने प्रचलन

हिन्दु वणाश्रमी व्यवस्थाले समाजलाई विभाजन गर्यो

जीवन मंगोल हामीलाई रास्ट्रले के दियो भन्दा पनि हामी के दिन सक्छौ, त्यो महत्वपूर्ण बिषय हुन्छ । मेरो घरभित्र सानो परिवार हुन्छ तर त्यो भन्दा मेरो रास्ट्र ठूलो परिवार हो । त्यो मेरो ठूलो परिवार नसम्हाल्दा सम्म देशले मलाई केहि दिने छैन । अहिले सम्म त्यो परिवारलाई भत्काउने प्रयास भएको छ भनेर सकारात्मक सोचहरु पलाउन जरुरी छ । परिवारको सदस्यहरुलाई सम्मान न्याय दिइएन । सबैलाई सम्मान व्यवहार नहुँदा परिवारका सदस्यहरु आफ्नो कुण्ठाहरु साचिरहन सकेनन् र अन्ततः कलह सुरु हुन गयो । यसकारण परिवार मिलाउनु जरुरी छ । परिवारभित्रै समस्या समाधान खोज्नु पर्छ । परिवारभित्रै झगडा भयो भने छिमेकीको हेर्ने दृष्टिकोण पनि नकारात्मक हुन्छ । छिमेकीले पनि छिर्के लगाउने ठाउँ पाउँछ तर यहाँ त बैरीहरुले राष्ट्रभित्रका राष्ट्रहरुलाई मिलाएर राख्न चाहँदैन । अनि फलाना छिमेकी देशले यस्तो ग¥यो भनेर आफ्नो कालो कर्तुत लुकाउन खोज्छन । शासकले जनतालाई आफ्नो परिवार नठान्नु नै दुःखको कुरा हो भने सयौ समुदायको फूलबारी भएको देश भए पनि त्यो फूलबारीभित्र दुईओटा बिशेष समुदायहरु मात्र अटाउनु देशको अर्को दुर्भाग्य हो । सबै फूलहरु फूलबारी

बिक्रम संवतको नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ?

–जीवन मंगोल  नेपालको राष्ट्रिय संवतका रुपमा मान्यता पाएको हिन्दु संवत अनुुसार नयाँ वर्ष २०७४ साल । नयाँ बर्षको शुभकामना सामाजिक सञ्जालमा आदान–प्रदान गरेको पनि देखियो । बिरोधको लहर पनि उतिकै भाइरल बनेको पाइयो । किन भाइरल बन्दैछ आखिर ? राष्ट्रियतासंग जोडिएको बिव्रmम संवतको बिरुद्ध । नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ? र बिक्रम संवतलाई नेपालको राष्ट्रिय संवत बनाइयो ? यी बिषयमा पंक्तिकारले सामाजिक सञ्जालमा पनि प्रस्तुत गर्दै आइरहेको छ । यसअघि लेख्नै पर्ने बाध्यता थिएन तर अहिलेको परिवेशमा लेख्नै पर्ने बाध्यता सृजना भयो ।  बिक्रम संवतबारे तर्क  विक्रम संवत नेपालको मौलिक संवतका रुपमा जर्वजस्ती व्याख्या गर्ने एक थरि मण्डले इतिहासकारहरु छन् । राष्ट्रियताको नारा अलाप्नेहरुले बिक्रम संवत् नेपालको मौलिक संवत हो भनिरहेका छन् । यसको पुष्टि गर्न अनेकौ तर्कहरु अघि सारेको पाइन्छ । जुन तर्कले विक्रम संवत् नेपालको मौलिकता हो भन्ने प्रष्ट छैन तै पनि जबरजस्ती गरेरै भए पनि बिक्रम संवतलाई राष्ट्रियता संगै जोड्ने र सोही अनुरुप मिडियाले पनि प्रचार गरेका छन् । नेपालको इतिहासमा नभेटीएको बिक्रम संवतको अस्तित्