Skip to main content

मंगोल भर्सेस आर्य संविधान

लेखक : जीवन मंगोल
नेपालमा संविधान लेखनको इतिहास धेरै लामो छैन । छोटो अवधिमा लेखिएको संविधान टीकाउ भएनन् र च्यातिए जलाइए । खरानी भए । आजसम्म ७ ओटा संविधान बनेको रेकर्ड भए पनि अबको हालको संविधान पनि त्यही हिजोको संविधानभन्दा उत्कृष्ट र अजम्बरी बन्नु सकेन । अहिन्दू मूलबासी मंगोलहरुको अधिकारलाई हत्या गरेको संविधान उत्कृष्ट हुनै सक्दैन ।
अहिलेसम्म पढ्न पाइएका संविधानको मर्म र भावना हिन्दूवादभित्र गुजुल्टीएको छ । संविधान निर्माण हुनु ठूलो होइन त्यसभित्र समेटिने गुदी कुरा महत्वपूर्ण हुन्छ भन्ने मान्यतामा संविधान लेखनको इतिहासमा नेपाल यस्तो देश हो जहाँ दश वर्ष टिक्न सकेको देखिँदैन ।
२०६२÷०६३ को आन्दोलनसँगै लेखिएको अन्तरिम संविधानलाई पनि एमएनओले आखिरीमा हिन्दू संविधान भनेको थियो । वास्तवममै संविधान हिन्दूकै थियो पनि नाम मात्रैको लोकतन्त्र गणतन्त्र संघीयता धर्मनिरपेक्षलाई बाध्यताले अटाइएको थियो ।२०४७ सालको संविधान एसियाकै उत्कृष्ट भनेर प्रचार गरिएको पुगनपुग १६ वर्षमै ध्वस्त भयो । एमएनओका कार्यकर्ताले दोलखाको चरिकोट र रुपन्देही जिल्लामा जलाउने काम गर्यो । यस संगठनका संस्थापक अध्यक्ष डा. गोपाल गुरुङले १९९० मै दरवारीय बाहुनक्षेत्री कांग्रेस, एमाले बाहुन क्षेत्रीको त्रिपक्षीय सम्झौता पत्र बताएर विरोध गरे साँच्चै त्रिपक्षीय पत्र नै प्रमाणित भयो ।

२०७२ असोज ३ गते तामझमका साथ दोस्रो संविधानसभाबाट नयाँं संविधान जारी भयो । अन्तत्वगत्व फेरि पनि पुरानो बोतलमा नयाँ लेभल टासेजस्तै मात्रै बन्यो । ६५ वर्षपछिको जनताको चाहनापूरा भएको दिग्भ्रमित प्रचारवाजी मात्रै भयो । संविधानलाई ओल्टाइ पल्टाई पढ्दा गहुँत छरेर बाहुन चोखिएजस्तै मात्रै रहेछ । बरु अन्तरिम हिन्दू संविधान २०६३ भन्दा पनि अपवित्र संविधान पो जारी भएको रहेछ । कमसेकम अन्तरिम संविधानले प्रदान गरेको अधिकार व्यवहारिकता नआए पनि कमसेकम अटेको थियो तर नयाँ संविधानमा अटाउनै सकेन । यसपछि त झन् मूलबासी र मंगोल अस्तित्वको विरुद्ध ‘खस आर्य’ संविधान बन्न गयो । लोकतन्त्र ठोकतन्त्रमा परिणत भयो । लोकतन्त्र परिभाषा नै बद्लिएको छ । लोकतन्त्र भनेको ‘जनताद्वारा जनताको निम्ति जनताको’ हो । बाहुनक्षेत्रीको परिभाषाले चाँही ‘बाहुनद्वारा बाहुनको निम्ति बाहुनको’ जस्तो भएको छर्लंगै भएको छ कि यिनीहरुको व्यवहार र गराइले ।
लोकहित विरुद्धको संविधान बनाएर लाज नमानी विश्वकै उत्कृष्ट संविधान भन्न रामचन्द्र पौडेल जस्ता अदुरदर्शी बाहुनले भ्याए । उनको दुरदर्शीता भएको भए यसो भन्दैन थिए । जबकि यो संविधान जारी भयो भने के हुन्छ भन्ने सोच आउनु पर्ने थियो । भारतमा आरएसएस, शिवसेना, बजरंग दल, सनातन संस्था, विश्वहिन्दू महासंभाको सक्रियतासँगै भारतमा असहिष्णुताको राजनीति बढेको विश्लेषण भइरहँदा नेपालमा तराईमा चलिरहेको आन्दोलन र अघोषित नाकाबन्दीको तानाबुना बुन्ने नेता दलहरु आखिर यिनकै निर्देशनमा चलेको स्पष्ट छ ।
यिनकै निर्देशनमा अर्थात विश्व हिन्दू महासंभाकै दवावमा धर्मनिरपेक्ष विरोधी नाराहरु चलाइयो अदृश्य रुपमा । त्यसैको परिणाम धर्मनिरपेक्षलाई खुइल्याइयो । नाम मात्रै भए पनि ८ वर्षसम्म धर्म निरपेक्ष राष्ट्र नेपाल फेरि हिन्दू राष्ट्र, सनातन राष्ट्र बनाइयो । हिन्दुत्व मिश्रित परिभाषाले नयाँ संविधानलाई दुर्नाम बनायो । त्यसैको प्रतिफल संविधानको मुख्य मुद्दामध्ये एक धर्म निरपेक्षलाई भाग (१) नेपाल राज्य अन्तर्गत ‘धर्म निरपेक्ष भन्नाले सनातनदेखि चलिआएको धर्म संस्कृतिको संरक्षण लगायत धार्मिक, सांस्कृतिक, स्वतन्त्रता सम्झनुपर्छ’ भनेर स्पष्टीकरण लेखियो ।
धर्मनिरपेक्षको मौलिक परिभाषालाई परिवर्तन गर्दै हिन्दुकृत परिभाषामा बदलियो । यस किसिमको धुर्त चतुर्याइले अर्काे प्रतिक्रान्ति निन्त्याउने काम बाहेक अरु के होला र ? कति दिनको लागि यस्ता जनता घाट्ने हो र ? घुमाई फिराई हिन्दुत्व लाद्न बाहुन सफल भए पनि त्यसको परिणाम भोग्न बाँकी नै छ ।
संविधानको धारा ८ र ९ मा पनि आर्यहरुलाई र हिन्दूहरुलाई प्रतिबिन्वित गर्ने अराष्ट्रिय चिन्हहरु छन् । बाहुन क्षेत्रीको मात्र प्रतिनिधित्व गर्ने झण्डा, हिन्दूलाई एक धर्मलाई प्राथमिकतामा राख्दै गाईलाई यथावतरुपमा राष्ट्रिय जनावर राख्नु हिन्दुत्वकै प्रतिक हुन् यिनलाई यथावत राखिनुले सम्पूर्ण नेपालीको संविधान भन्न मिल्दैन । समावेशीको हकमा, धर्मनिरपेक्षताको हकमा, लोकतन्त्रको हकमा पनि यो संविधान हिन्दू संविधान नै हो । २० प्रतिशत बाहुन क्षेत्रीको अधिकार अझ सुनिश्चित गरेको छ । मंगोलहरुको अधिकार समाप्त भएको छ । होइन भने नयाँ भनिएको संविधानले मंगोल अस्तित्वलाई खोइ स्वीकारेको ?
गाईको मासु त आफै लडेर मरे पनि त्यसको धनी जेल जानु पर्ने दिन आउन थालेका छन् । गौहत्या कसुरमा दैलेख मालीका ५ का चन्द्रबहादुर शाहीलाई न्यायाधीश विश्वमंगल आत्रेयको इजलासले मंसिर ९ गते १२ वर्ष जेल सजायको फैसला सुनायो । शाहीले खानका लागि गाई काटेका पनि होइनन तर धेरै दुःख दिएकाले गोठमा बाँधेर पिट्दा कुट्दा अचानक गाई मरेको थियो । आफ्नो रिसले आफैलाई खती अर्काेतिर १२ वर्षको सजाय यस्तो हिन्दुवादी कानुन जनता भोग्न विवश छन् । गाई गोरुको मासु खानु मात्र अपराध होइन सामान्य कुट्दा मरेको पनि महा अपराध भयो ।
जति एउटा भ्रष्टाचारीलाई त्यति सजाय नै नहुने देशमा यसैले प्रमाणित गर्दछ कि नघुमाई भन्दा यो हिन्दूराष्ट्र हो । स्वतन्त्रताको उपभोग गर्ने समेत नदिने हिन्दू साम्राज्यवादको जग बलियो बनाउने नजादिँदो काइदा भन्नुपर्ला ! अझै गाई गोरु काट्न बन्देज छ, जबसम्म मुलुकी ऐन, चौपाया महलको ११ नम्बर खारेज हुँदैन तबसम्म लडेर मरेको मासु खान बन्देज हुनेछ । अहिन्दू मूलबासी मंगोलहरुमाथिको घुमाउरो अतिक्रमणको नयाँ श्रृंखला भनेपछि हुन्छ ।
नेपाल यस्तो देश बनाए विदेशी आर्यन बाहुन क्षेत्रीले ३ करोड जम्मा जनसंख्या नभएको मुलुकमा ३३ करोड भगवान हुन्छन् । एकजनाकै भागमा लाख भगवान पर्न जान्छ । तर ती लाखौं भगवानले एउटा व्यक्तिलाई बचाउन सक्ने होइन । विपत्ति आयो भगवानले टारेको अहिलेसम्म इतिहास छैन । तर यिनीहरुको दिमागमै यस्तै मात्र खेलिरहेको हुन्छ त्यसैकारण राम्रो सोच आउँदैन । मंगोलकै विरुद्ध लाग्छन् । यो संविधान धेरै उत्कृष्ट बन्नु पथ्र्याे रत किन बनेन भन्नु भन्दा यस्तै संस्कारमा पालिएकाले बनेन भन्दा अतियोशक्ति होला ।
यो संविधानले मंगोलको विरोध गर्दछ किनकि मंगोल संविधानिक भाषा होइन, यसल स्थान पाएको छैन । तर बाहुन क्षेत्री वा खस आर्यले संवैधानिक मान्यता पायो यसकारण मंगोल विरुद्धको खस आर्य संविधान पनि हो । ‘मंगोल’ शब्द हिजो पनि साम्प्रदायिक भाषा थियो बाहुनक्षेत्रीका लागि आज त झन ‘खस आर्य’ संविधानमै लेखेर मंगोल विरुद्ध युद्धको संखघोष नै गरेका हुन् विदेशी बाहुन क्षेत्रीले । मंगोल र मूलबासी शब्दले वर्षाैदेखि संघर्ष गर्दा शान्तिपूर्ण ढंगबाट प्राप्त नहुने तर जातीय कुरा साम्प्रादायिक भन्ने बाहुन क्षेत्री नेताहरुले आज सुटुक्कै घुसाएका छन् ।
हिजोसम्म मंगोल अस्तित्व स्वीकार नहुनेहरु आज आर्य अस्तित्व एकाएक आवश्यक भयो आखिर किन ? दीर्घराज प्रसाई, मोदनाथ प्रश्रित खुलेरै मंगोलको विरोध गर्छन्, मंगोलले मंगोल भन्नु बेकार छ भनेर लेख लेखेको पाइन्छ । मंगोल संगठन खोल्न पनि बेकार भनेर विरोध गरेको भएतापनि अन्ततः खस आर्य समाजको आवश्यक किन पर्यो । नभन्दै संविधान नै खस आर्यमय भयो । यदि इमान्दारी सोच बोकेका हुन्थ्यो भने पक्कै संविधानमा मंगोल अस्त्वित्व अटाउने थियो । तर इमान्दारिता शुन्य भएकै कारण मंगोल अस्तित्व अटेन । जस्तो भाग ३ धारा १८ (३), धारा ४२ (१), धाराा १७३(६) र भाग ८ धारा ८४ (२) मा खस आर्यले स्थान पायो । खस आर्यको स्पष्टीकरणमा ‘खस आर्य भन्नाले क्षेत्री, बाहुन, ठकुरी, सन्यासी, दशनामी समुदाय, भनेर स्पष्ट उल्लेख छ । यसरी लेखेकोमा ठूलो आपत्ति होइन तर कति इमान्दारिता छ भन्ने कुरा मूलबासी मंगालहरुले बुझ्न नितान्त जरुरी देखिन्छ । यतिधेरै चलाखी देखाउनै पर्दैन । शासन व्यवस्थाका धारा उपधाराको कुरै नगरौं ति सबै हात्तीका देखाउने दाह्रा मात्रै हुन् ओलीको मन्त्रीमण्डले उल्लंघन गरिसकेको छ । कही नभाको हाँडी गाउँमा जात्रा भनेजस्तै ५ जना उपमन्त्री कही नभएको रेकर्ड नै बनाएका छन् ।
भाषाका सवालमा धारा ७(१) मा देवनागरी लिपी भनिनु यो पनि हिन्दूत्वकै प्रभाव हो । देवनागरी लिपी भन्नुको मतलब देवताहरु प्रयोग गरेको लिपी भनिएको होइन र ? यस विषयमा कमैले बुझेका होलान । तर बुझ्नेहरुका लागि इसारा नै काफी छ । धारा ८ मा यथावत राखिएको झण्डा जुन अराष्ट्रिय झण्डा हो । यसलाई परिवर्तन गर्न एमएनओले प्रस्ताव गरेको थियो यद्यपि यसप्रति बाहुनक्षेत्रीको ध्यान गएको छैन । धाराका उपधारामा उल्लेख भएका प्रतिक पहिलेकै प्रभाव मानी निरन्तरता हो ।
नागरिकता सम्बन्धी थुप्रै बसह पनि यस समय भइरहेको छ । नागरिकताको सवालमा एमएनओले पनि आवाज उठाउँदै आएको भएता पनि यस मुद्दाप्रति यो संविधानमा समावेश हुन सकेन । डा. गोपाल गुरुङले उठाउनु भएको दोहोरा नागरिकता अनिवार्य लागू गर्नुपर्ने हुन्छ । यो सवाल डा. गुरुङको कालजयी पुस्तक ‘नेपाली नाजनीतिमा अदेखा सचाइ’मा उठाइएको हो । यो कुरा संबिधानसभामा बुझाएको १८ बुँदे पत्रमा पनि समावेश छ । संविधानको धारा १४ मा भएको व्यवस्थाले बाध्यताले संसारभर छरिएर बसेका नेपालीहरुलाई आफ्नै मुलुकमा झमेला मात्रै होइन । विदेशीलाई दिने देखिन्छ । यस धाराको गेसोले पनि विरोध जनाएको छ । विरोध जनाउनुको कारण पनि यही हो । विशेष गरेर गोर्खाहरु विश्वको कुनै पनि मुलुकमा रहरले होइन बाध्यताले प्रवासी जीवन बिताउनु परेको हो । यसर्थ अनिवार्य रुपले दोहोरो नागरिकताको व्यवस्था हुन जरुरी थियो र छ । तर अहिलेको प्रावधानले दक्षिण एशियाली क्षेत्रीय सहयोग संगठनले बाहेक अन्यले जन्म र वंशजको आधारले मात्र नागरिकता पाउने व्यवस्थाले बाध्यतामा परेर संसारका जहाँसुकै बसेर पनि आफ्नो देशमा आउन चाहनेलाई विदेशी बनाउने खेल मात्र भएको छ । मंगोलहरु नै प्रायः चारो खोजी खाने शीलसिलामा अग्रपंक्तिमा रहेकाले यदि यस्तो गरिएको हुनसक्छ । तर यता भारतबाट हिन्दूको संख्या बढाउन दिनप्रतिदिन नागरिकता बाँडिएका कुरा पनि प्रकाशमा आइरहेका छन् ।
अर्काे महत्वपूर्ण बुँदा राष्ट्रिय सम्वत, पोशाकको सम्बन्धमा संविधान मौन छ । तर यस विषयमा पनि अत्यन्तै षड्यन्त्रपूर्ण ढंगले गर्न खोजिएकोछ । सम्वतलाई हालको विक्रम सम्वतलाई हटाएर अर्कै सम्वतको संविधानमा व्यवस्था गरिनु र राष्ट्रिय पोशाकको सम्बन्धमा सबैको मौलिकलाई प्राथमिकता नदिनु र राजस्थानी पोशाकलाई नै लाद्ने दुस्प्रयास भएको छ । यस कारण यो संविधान हिन्दू संविधान हो । यसलाई संशोधनमार्फत तत्काल नसच्याए जलाउनुको बाहेक अर्काै विकल्प हुन सक्दैन । यस्ता अत्यन्तै घातप्रतिघात चरित्रबाट निर्माण भएको खस आर्य संविधानले प्रतिक्रान्ति निम्त्याउनु भन्दा अरु केही प्रगति हुन सक्दैन । पूर्वाग्राही हिन्दू मानिसिकताबाट लेखिएको संविधान मंगोलहितार्थको उग्रविरुद्ध छ । हिन्दू मानसपटलबाट आयातीत अत्यन्तै विषालु धारा उपधाराबाट यथार्थपरक स्वीकार्न सक्दैन । यथार्थपरक मंगोल राष्ट्रवाद विना नेपाल माग्ने देशमा परिणत हुन्छ । अन्ततः विशेषता नै यही बन्छ । यसकारण मंगोल राष्ट्रवाद पहिलो आवश्यक हो । मंगोलवादको अर्थ यो होइन खस आर्य जस्तो पूर्वाग्राही होइन, सह–अस्तित्व स्वीकारेको हुनेछ ।
Copy From nepaliheadlines
@

Comments

Popular posts from this blog

धर्मको नाममा हिन्दु यसरी चोखिन्छ

-जीवन मंगोल यहाँ अजीव लाग्ने प्रसंग के छ भने जसलाई बाहुन क्षेत्रीले पाप भनेर अपराध भनेर हिंसा भनेर भनिरहेको छ, त्यो अचम्मको छ । जस्तोः “बलि” दिनु “वध” गर्नु धर्म तर काट्नु मार्नु चाहि अपराध हो भन्छ हिन्दुले । यो तर्कसंगत होइन । काट, मार गर्नु पाप हो भने धर्मको नाममा प्राणीको हत्या गर्नु पनि पाप हो त्यसलाई चाहि “वध” नभनेर हिंसा गरेको रे ! गाई काट्नु पाप, फेरी देवालीमा बोका वा रागा काट्नु हत्या नहुने “वध” हुने रे ! बाहुन क्षेत्रीले जति यहाँ हत्या गर्ने दुनिया सायदै छ होला । तर उसले हत्या गरेको जति सबै “वध” गरेको भन्दै चोखिने काम गर्छ । बाहुनहरुको कथित शास्त्रमा बलिदानको चर्चा छ । ऋग्वेद कालिन समयमा विशेष गरि मुख्य गरि ३ प्रकारको यज्ञ बलिको उल्लेख छ । ति हुन ः १. नरमेध्य यज्ञ –मान्छेको बलि), २. अश्वमेध्य यज्ञ (घोडा बलि) र ३. गोमेद यज्ञ (गाई बलि) कालान्तरमा यी तीनै प्रकारका बलिहरु प्रतिवन्ध गरि गोदान यज्ञको शुरुवात गरे । विभिन्न सुत्रहरुमा उल्लेख भएका तथ्यले पाप कसले गरेको थियो भन्ने कुरा प्रष्ट्याइरहन पर्ला जस्तो लाग्दैन । अहिले पछिल्लो समयमा गोदान बाहेक बोका बलि दिने प्रचलन

हिन्दु वणाश्रमी व्यवस्थाले समाजलाई विभाजन गर्यो

जीवन मंगोल हामीलाई रास्ट्रले के दियो भन्दा पनि हामी के दिन सक्छौ, त्यो महत्वपूर्ण बिषय हुन्छ । मेरो घरभित्र सानो परिवार हुन्छ तर त्यो भन्दा मेरो रास्ट्र ठूलो परिवार हो । त्यो मेरो ठूलो परिवार नसम्हाल्दा सम्म देशले मलाई केहि दिने छैन । अहिले सम्म त्यो परिवारलाई भत्काउने प्रयास भएको छ भनेर सकारात्मक सोचहरु पलाउन जरुरी छ । परिवारको सदस्यहरुलाई सम्मान न्याय दिइएन । सबैलाई सम्मान व्यवहार नहुँदा परिवारका सदस्यहरु आफ्नो कुण्ठाहरु साचिरहन सकेनन् र अन्ततः कलह सुरु हुन गयो । यसकारण परिवार मिलाउनु जरुरी छ । परिवारभित्रै समस्या समाधान खोज्नु पर्छ । परिवारभित्रै झगडा भयो भने छिमेकीको हेर्ने दृष्टिकोण पनि नकारात्मक हुन्छ । छिमेकीले पनि छिर्के लगाउने ठाउँ पाउँछ तर यहाँ त बैरीहरुले राष्ट्रभित्रका राष्ट्रहरुलाई मिलाएर राख्न चाहँदैन । अनि फलाना छिमेकी देशले यस्तो ग¥यो भनेर आफ्नो कालो कर्तुत लुकाउन खोज्छन । शासकले जनतालाई आफ्नो परिवार नठान्नु नै दुःखको कुरा हो भने सयौ समुदायको फूलबारी भएको देश भए पनि त्यो फूलबारीभित्र दुईओटा बिशेष समुदायहरु मात्र अटाउनु देशको अर्को दुर्भाग्य हो । सबै फूलहरु फूलबारी

बिक्रम संवतको नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ?

–जीवन मंगोल  नेपालको राष्ट्रिय संवतका रुपमा मान्यता पाएको हिन्दु संवत अनुुसार नयाँ वर्ष २०७४ साल । नयाँ बर्षको शुभकामना सामाजिक सञ्जालमा आदान–प्रदान गरेको पनि देखियो । बिरोधको लहर पनि उतिकै भाइरल बनेको पाइयो । किन भाइरल बन्दैछ आखिर ? राष्ट्रियतासंग जोडिएको बिव्रmम संवतको बिरुद्ध । नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ? र बिक्रम संवतलाई नेपालको राष्ट्रिय संवत बनाइयो ? यी बिषयमा पंक्तिकारले सामाजिक सञ्जालमा पनि प्रस्तुत गर्दै आइरहेको छ । यसअघि लेख्नै पर्ने बाध्यता थिएन तर अहिलेको परिवेशमा लेख्नै पर्ने बाध्यता सृजना भयो ।  बिक्रम संवतबारे तर्क  विक्रम संवत नेपालको मौलिक संवतका रुपमा जर्वजस्ती व्याख्या गर्ने एक थरि मण्डले इतिहासकारहरु छन् । राष्ट्रियताको नारा अलाप्नेहरुले बिक्रम संवत् नेपालको मौलिक संवत हो भनिरहेका छन् । यसको पुष्टि गर्न अनेकौ तर्कहरु अघि सारेको पाइन्छ । जुन तर्कले विक्रम संवत् नेपालको मौलिकता हो भन्ने प्रष्ट छैन तै पनि जबरजस्ती गरेरै भए पनि बिक्रम संवतलाई राष्ट्रियता संगै जोड्ने र सोही अनुरुप मिडियाले पनि प्रचार गरेका छन् । नेपालको इतिहासमा नभेटीएको बिक्रम संवतको अस्तित्