Skip to main content

बाहुन क्षेत्रीको कथित शास्त्रले के भन्छ ?

“महाभारत” भन्छ – शुद्र राजा बन्न सक्दैन ।
“गीता” भन्छ – शुद्र ब्राह्मण क्षत्रिय र वैश्यंको गुलाम बन्नुपर्छ ।
“रामायण” भन्छ – शुद्रले ज्ञान प्राप्त गरे मृत्युदंड दिनुपर्छ ।
“वेद”– भन्छ – शुद्र ब्रह्मा को पैतालाबाट जन्म(उत्पति) लिएको हो, त्यसकारण उ निच हो ।
“मनुस्मृति” का अनुसार – शूद्रले कमायको धन ब्राह्मणले खोस्नुपर्छ ।
“वेद” भन्छ – शूद्र को स्थान माथिको तीन बर्णको चरणमा छ ।
“पुराण” भन्छ – शूद्र केवल गुलाम गर्नका लागि जन्म लिएको हो ।
“रामचरित मानस” भन्छ.– शूद्रलाई पिटनु धर्म हो । - हिन्दीबाट

बिदेशी बाहुन क्षेत्रीको अतिबादी शास्त्रले मूलबासीलाई कुकुरको दर्जा भन्दा तल राखेको छ । शुद्र भनेको बह्माको पैतालाबाट जन्मेको भन्छ, त्यस्तै जनजाति भनेको त्यो भन्दा नि तल्लो दर्जामा झारिएको छ, जो चाहि कुकुरकै दर्जा दिइएको छ, जुन काम श्री ६ श्री ५, श्री ३ का ए र बि क्लासका बाहुन क्षेत्रीले बनाइ दिए । हामी मुक्तिका कुरा गछौ, डंका पिट्छौ मुक्ति चाहियो । तर तपाई हामीलाई मुक्ति चाहियो, मिल्दैन किनकी मानसीक रुपमा रोगी हुनुहुन्छ, छौं । हामीमा बाहुन क्षेत्रीको गुलाम गर्ने मानसीकता मात्र तयार भएको छ । ए र बि ल्लासका हिन्दु बाहुन क्षेत्रीको शासन स्वीकारी रहेका छौं तर त्यसको बिरोध गर्ने शाहस छैन । यो सबै कारण यी कथित धर्म शास्त्र नै हुन । जनजाति शुद्र स्वीकार गर्नेहरुको स्थिति भनेको बाहुन क्षेत्रीको नजरमा निच हो, बिचरा हो । बीर मूलबासी मंगोल बन्नको लागि बाहुन क्षेत्रीलाई उकास्ने नोकरी होइन, अब आफै मालिक बन्न एक भई क्रान्ति गरौं तव मुक्ति मिल्नेछ । अनि एक मुक्त मानव बन्ने छौं ।

जय अहिन्दु मूलबासी मंगोल
-जीवन मंगोल

Comments

Popular posts from this blog

धर्मको नाममा हिन्दु यसरी चोखिन्छ

-जीवन मंगोल यहाँ अजीव लाग्ने प्रसंग के छ भने जसलाई बाहुन क्षेत्रीले पाप भनेर अपराध भनेर हिंसा भनेर भनिरहेको छ, त्यो अचम्मको छ । जस्तोः “बलि” दिनु “वध” गर्नु धर्म तर काट्नु मार्नु चाहि अपराध हो भन्छ हिन्दुले । यो तर्कसंगत होइन । काट, मार गर्नु पाप हो भने धर्मको नाममा प्राणीको हत्या गर्नु पनि पाप हो त्यसलाई चाहि “वध” नभनेर हिंसा गरेको रे ! गाई काट्नु पाप, फेरी देवालीमा बोका वा रागा काट्नु हत्या नहुने “वध” हुने रे ! बाहुन क्षेत्रीले जति यहाँ हत्या गर्ने दुनिया सायदै छ होला । तर उसले हत्या गरेको जति सबै “वध” गरेको भन्दै चोखिने काम गर्छ । बाहुनहरुको कथित शास्त्रमा बलिदानको चर्चा छ । ऋग्वेद कालिन समयमा विशेष गरि मुख्य गरि ३ प्रकारको यज्ञ बलिको उल्लेख छ । ति हुन ः १. नरमेध्य यज्ञ –मान्छेको बलि), २. अश्वमेध्य यज्ञ (घोडा बलि) र ३. गोमेद यज्ञ (गाई बलि) कालान्तरमा यी तीनै प्रकारका बलिहरु प्रतिवन्ध गरि गोदान यज्ञको शुरुवात गरे । विभिन्न सुत्रहरुमा उल्लेख भएका तथ्यले पाप कसले गरेको थियो भन्ने कुरा प्रष्ट्याइरहन पर्ला जस्तो लाग्दैन । अहिले पछिल्लो समयमा गोदान बाहेक बोका बलि दिने प्रचलन ...

हिन्दु वणाश्रमी व्यवस्थाले समाजलाई विभाजन गर्यो

जीवन मंगोल हामीलाई रास्ट्रले के दियो भन्दा पनि हामी के दिन सक्छौ, त्यो महत्वपूर्ण बिषय हुन्छ । मेरो घरभित्र सानो परिवार हुन्छ तर त्यो भन्दा मेरो रास्ट्र ठूलो परिवार हो । त्यो मेरो ठूलो परिवार नसम्हाल्दा सम्म देशले मलाई केहि दिने छैन । अहिले सम्म त्यो परिवारलाई भत्काउने प्रयास भएको छ भनेर सकारात्मक सोचहरु पलाउन जरुरी छ । परिवारको सदस्यहरुलाई सम्मान न्याय दिइएन । सबैलाई सम्मान व्यवहार नहुँदा परिवारका सदस्यहरु आफ्नो कुण्ठाहरु साचिरहन सकेनन् र अन्ततः कलह सुरु हुन गयो । यसकारण परिवार मिलाउनु जरुरी छ । परिवारभित्रै समस्या समाधान खोज्नु पर्छ । परिवारभित्रै झगडा भयो भने छिमेकीको हेर्ने दृष्टिकोण पनि नकारात्मक हुन्छ । छिमेकीले पनि छिर्के लगाउने ठाउँ पाउँछ तर यहाँ त बैरीहरुले राष्ट्रभित्रका राष्ट्रहरुलाई मिलाएर राख्न चाहँदैन । अनि फलाना छिमेकी देशले यस्तो ग¥यो भनेर आफ्नो कालो कर्तुत लुकाउन खोज्छन । शासकले जनतालाई आफ्नो परिवार नठान्नु नै दुःखको कुरा हो भने सयौ समुदायको फूलबारी भएको देश भए पनि त्यो फूलबारीभित्र दुईओटा बिशेष समुदायहरु मात्र अटाउनु देशको अर्को दुर्भाग्य हो । सबै फूलहरु फूलबारी...

मेरो सँधै प्रेम अनि सद्भाव

मेरो प्रीय!  म परिवर्तन चाहने योद्धा र हमेसा स्वतन्त्र मुक्तिको यात्रामा समर्पन भइ लागेको पनि अब त अतित नै भइसक्यो । जन्मेर मान्छेले पाउने एक बाला पन, जवान र बृद्ध । तर वालापन कसरी बित्यो त्यो आफ्नै ठाउँमा छन् । जब मंगोल मुक्तिको यात्रामा होमिन पुगे तब मैले आफ्ना चाहना भन्दा माथी उठ्न प्रयत्न गरिरहेको हुन्छु । मनहरुलाई दबाएर यात्रामा लागेको छु कि छैन म आफै अनविज्ञ छु, त्यो भविष्यको गर्भमा छ । मानिसका असिमित आवश्यकता हुन्छन् चाहेर पनि कति अधुरै हुन्छन् । सबै चाहनाहरु पूर्ति गर्न खोज्दा खोज्दै पनि आवश्यकताहरु पूरा हुँदैनन् । यो त अर्थशास्त्रको नियम नै हो ।  कोही बिलासी जिन्दागी जिइरहेका होलान र पनि आवश्यताहरु जन्मिरहेका हुन्छन् । कोही वेरोजगार भएर भौतारी रहेका छन् त कोही बिहान वेलुको हात मुख जोड्न अर्काको देशमा रोजगारको निमित्त भौतारिनु बाध्यता छ । हो, म पनि त्यसैको पर्याय बन्नु परेको छ, त्यसैको राप, ताप म भित्र दन्कीरहेको छ । मानवीय स्वाभाव नै बडो अचम्मको हुने रहेछ । लोभ, डाह र इष्र्या । यी कति सकारात्मक पनि होलान त कति नकारात्मक । बुद्धले त यी सबै कुरा नकारेका थिए । ...