“महाभारत” भन्छ – शुद्र राजा बन्न सक्दैन ।
“गीता” भन्छ – शुद्र ब्राह्मण क्षत्रिय र वैश्यंको गुलाम बन्नुपर्छ ।
“रामायण” भन्छ – शुद्रले ज्ञान प्राप्त गरे मृत्युदंड दिनुपर्छ ।
“वेद”– भन्छ – शुद्र ब्रह्मा को पैतालाबाट जन्म(उत्पति) लिएको हो, त्यसकारण उ निच हो ।
“मनुस्मृति” का अनुसार – शूद्रले कमायको धन ब्राह्मणले खोस्नुपर्छ ।
“वेद” भन्छ – शूद्र को स्थान माथिको तीन बर्णको चरणमा छ ।
“पुराण” भन्छ – शूद्र केवल गुलाम गर्नका लागि जन्म लिएको हो ।
“रामचरित मानस” भन्छ.– शूद्रलाई पिटनु धर्म हो । - हिन्दीबाट
बिदेशी बाहुन क्षेत्रीको अतिबादी शास्त्रले मूलबासीलाई कुकुरको दर्जा भन्दा तल राखेको छ । शुद्र भनेको बह्माको पैतालाबाट जन्मेको भन्छ, त्यस्तै जनजाति भनेको त्यो भन्दा नि तल्लो दर्जामा झारिएको छ, जो चाहि कुकुरकै दर्जा दिइएको छ, जुन काम श्री ६ श्री ५, श्री ३ का ए र बि क्लासका बाहुन क्षेत्रीले बनाइ दिए । हामी मुक्तिका कुरा गछौ, डंका पिट्छौ मुक्ति चाहियो । तर तपाई हामीलाई मुक्ति चाहियो, मिल्दैन किनकी मानसीक रुपमा रोगी हुनुहुन्छ, छौं । हामीमा बाहुन क्षेत्रीको गुलाम गर्ने मानसीकता मात्र तयार भएको छ । ए र बि ल्लासका हिन्दु बाहुन क्षेत्रीको शासन स्वीकारी रहेका छौं तर त्यसको बिरोध गर्ने शाहस छैन । यो सबै कारण यी कथित धर्म शास्त्र नै हुन । जनजाति शुद्र स्वीकार गर्नेहरुको स्थिति भनेको बाहुन क्षेत्रीको नजरमा निच हो, बिचरा हो । बीर मूलबासी मंगोल बन्नको लागि बाहुन क्षेत्रीलाई उकास्ने नोकरी होइन, अब आफै मालिक बन्न एक भई क्रान्ति गरौं तव मुक्ति मिल्नेछ । अनि एक मुक्त मानव बन्ने छौं ।
जय अहिन्दु मूलबासी मंगोल
-जीवन मंगोल
“गीता” भन्छ – शुद्र ब्राह्मण क्षत्रिय र वैश्यंको गुलाम बन्नुपर्छ ।
“रामायण” भन्छ – शुद्रले ज्ञान प्राप्त गरे मृत्युदंड दिनुपर्छ ।
“वेद”– भन्छ – शुद्र ब्रह्मा को पैतालाबाट जन्म(उत्पति) लिएको हो, त्यसकारण उ निच हो ।
“मनुस्मृति” का अनुसार – शूद्रले कमायको धन ब्राह्मणले खोस्नुपर्छ ।
“वेद” भन्छ – शूद्र को स्थान माथिको तीन बर्णको चरणमा छ ।
“पुराण” भन्छ – शूद्र केवल गुलाम गर्नका लागि जन्म लिएको हो ।
“रामचरित मानस” भन्छ.– शूद्रलाई पिटनु धर्म हो । - हिन्दीबाट
बिदेशी बाहुन क्षेत्रीको अतिबादी शास्त्रले मूलबासीलाई कुकुरको दर्जा भन्दा तल राखेको छ । शुद्र भनेको बह्माको पैतालाबाट जन्मेको भन्छ, त्यस्तै जनजाति भनेको त्यो भन्दा नि तल्लो दर्जामा झारिएको छ, जो चाहि कुकुरकै दर्जा दिइएको छ, जुन काम श्री ६ श्री ५, श्री ३ का ए र बि क्लासका बाहुन क्षेत्रीले बनाइ दिए । हामी मुक्तिका कुरा गछौ, डंका पिट्छौ मुक्ति चाहियो । तर तपाई हामीलाई मुक्ति चाहियो, मिल्दैन किनकी मानसीक रुपमा रोगी हुनुहुन्छ, छौं । हामीमा बाहुन क्षेत्रीको गुलाम गर्ने मानसीकता मात्र तयार भएको छ । ए र बि ल्लासका हिन्दु बाहुन क्षेत्रीको शासन स्वीकारी रहेका छौं तर त्यसको बिरोध गर्ने शाहस छैन । यो सबै कारण यी कथित धर्म शास्त्र नै हुन । जनजाति शुद्र स्वीकार गर्नेहरुको स्थिति भनेको बाहुन क्षेत्रीको नजरमा निच हो, बिचरा हो । बीर मूलबासी मंगोल बन्नको लागि बाहुन क्षेत्रीलाई उकास्ने नोकरी होइन, अब आफै मालिक बन्न एक भई क्रान्ति गरौं तव मुक्ति मिल्नेछ । अनि एक मुक्त मानव बन्ने छौं ।
जय अहिन्दु मूलबासी मंगोल
-जीवन मंगोल
Comments
Post a Comment
Thank you for Comment