Skip to main content

जब सम्म बर्णभेदी शासन चल्छ, मंगोल मुक्तिको कल्पना नगरौ


आर्य इतिहास हेरे काफी पुग्छ – तपाई दक्षिण अफ्रिकाको इतिहास हेर्नुस नेलसन मन्डेला जस्ता व्यक्ति नजन्मिएको भए आजसम्म आर्य हाली मुहाली कायम हुन्थ्यो कालाहरु किरा फटेंग्रा जति पनि सम्मान पाउने थिएनन् र कालाहरु शासक बन्ने थिएनन् । अमेरिका जस्तो ज्ञानी मुलुक भनिएकोमा डा. मार्टिन लुथर किङ्ग जस्ता हस्ती नजन्मिएको भए आज कसैले बाइबल पड्दा सजायको भागी हुनु पथ्र्याे अनि बाराक (हुसैन)ओबामा राष्ट्रपति हुन सक्ने थिएनन । अहिले भखरै लण्डनमा एक मुस्लिम मेयर भए यो पनि त्यसैको प्रतिफल हो ।  भियतनाममा साम्राज्यबादी शक्तिलाई परास्त गरि हो चि मिन्ह जस्ता असल राष्ट्रबादी नेता नभएको भए भियतनामको स्थिति के हुन्थ्यो ? भारतमा अम्बेडकर जस्ता व्यक्ति नजन्मिएको भए हिन्दुबादीहरुले खर्लप्प निल्थ्यो !
अहिले बुद्धिस्ट बन्ने क्रम भारतमा तिब्र छ । आधुनिक बुद्धवादका प्रणेता बनेर नयाँ अध्यायको प्रारम्भ गर्नु आफै डरलाग्दो चुनौति थियो । तर अम्बेडकरले एकै दिनमा ५ लाख अनुयायीका साथ १९५६ मा बोधिसत्त्व ग्रहण गरेर हिन्दु अतिवादीलाई मुखटोढ जवाफ दिए । भारतमा बिदेशी अंग्रेज भगाउ नारा लगाए अंग्रेजले देश छोडे तर तिनै अंग्रेजको सन्तान बाहुन क्षेत्रीले छोडेनन् । त्यसै कारण त्यहाको स्थिति र नेपालको स्थिति एउटै छ भन्नु हुन्छ डा. गोपाल गुरुङ र समस्या उस्तै छ र त्यहा धर्म निरपेक्ष भनिएको छ हिन्दुवादीले डोमिनेट गर्न छोडेको छैन । नेपालमा धर्म निरपेक्ष भनिएको छ सबै धर्मलाई हेर्ने दृष्टिकोणमा परिवर्तन देखा परेको छैन भारतीय पृष्ठ भुमि बोकेको आर्य धर्म जो कथित हिन्दुले अरु धर्मलाई बिदेशी धर्म भन्न र हेयको दृष्टिले हेरेको छ र नेपालको बिउरोक्र्याटको कुरा त के कुरा गर्नु ! जता पनि दुर्गन्ध छ र आर्य गन्ध आउछ । आजको आवश्यकता धार्मिक युद्ध गर्नु पर्छ अब तर धार्मिक भन्नाले अन्यथा नलिनु होला हिजो सम्म हाम्रा पुर्खाले लडेको लडाई पापको लडाई हो, आज हामी धार्मिक लडाई लडौ र लडिरहेको छ अर्थात् बैचारिक लडाई लडौ त्यो एक भै अघि बढौ त्यो हामीलाई घृणा लाग्ने देश बनाउन र आफ्नो पबित्र देश सुन्दर देश बनाउन आफै जुटौ किनकि यो देश बाहुन क्षेत्रीको होइन त्यसैले उनीहरुलाई माया पनि हुँदैन त्यो कुरा हामीले देखिसकेका छौ र प्रमाणित पनि भएको छ । दक्षिण कोरिया, भुटान जस्ता देशमा बिकास हुन धेरै समय लागेको होइन र जापान, चाइना, हंगकंग बिकशित मुलुक बन्न धेरै सताब्दी अघिको प्रयास होइन केहि दशक अगाडिको हो । ती देश भन्दा अगाडी देखिको बाहुन क्षेत्रीले चलाएको शासन गरेको मुलुकमा अध्यारो छ र बत्ति मुनिको अध्यारो बनाएइको छ । तपाई हामीले पनि यो कुरा बुझ्नु पर्ने होइन र ? यो देश जब यहि देशका हामी मुलबासी मंगोल भूमिपुत्रले बनाउन लागि पर्दैनौ, जब सम्म बाहुन क्षेत्रीको हनुमान र गुण गाउछौ तब सम्म देश संमृद्धिको कल्पना नगरौं । डा. गुरुङ भन्ने गर्नु हुन्छ – "This country will never develop until and unless political power remains into the grip of invaders Indo-Aryan rulers so that the political power should come into the hand of indigenous Mongol people."
 त्यस्ता धेरै देश छन्, जबसम्म आफ्नो मुलुक आफै नचालाउदा नेपाल जस्तै कंगाल थिए । आज भूमिपुत्र मूलबासीहरु आफै शासन गर्न थालेका छन् त्यसैले आफ्नो मुलुक समृद्धि बनाइ रहेका छन् । यसर्थ हामी मंगोल मूलबासीहरु पनि आफ्नो देश बनाउन लागि पनु अति आवश्यक भएको छ । आउनुस अगाडि बढौं । मंगोल एक भई शासक आफै बनौं, यो नै डा. गोपाल गुरुङले देख्नु भएको सपना हो । 
जीवन मंगोल 

Comments

Popular posts from this blog

धर्मको नाममा हिन्दु यसरी चोखिन्छ

-जीवन मंगोल यहाँ अजीव लाग्ने प्रसंग के छ भने जसलाई बाहुन क्षेत्रीले पाप भनेर अपराध भनेर हिंसा भनेर भनिरहेको छ, त्यो अचम्मको छ । जस्तोः “बलि” दिनु “वध” गर्नु धर्म तर काट्नु मार्नु चाहि अपराध हो भन्छ हिन्दुले । यो तर्कसंगत होइन । काट, मार गर्नु पाप हो भने धर्मको नाममा प्राणीको हत्या गर्नु पनि पाप हो त्यसलाई चाहि “वध” नभनेर हिंसा गरेको रे ! गाई काट्नु पाप, फेरी देवालीमा बोका वा रागा काट्नु हत्या नहुने “वध” हुने रे ! बाहुन क्षेत्रीले जति यहाँ हत्या गर्ने दुनिया सायदै छ होला । तर उसले हत्या गरेको जति सबै “वध” गरेको भन्दै चोखिने काम गर्छ । बाहुनहरुको कथित शास्त्रमा बलिदानको चर्चा छ । ऋग्वेद कालिन समयमा विशेष गरि मुख्य गरि ३ प्रकारको यज्ञ बलिको उल्लेख छ । ति हुन ः १. नरमेध्य यज्ञ –मान्छेको बलि), २. अश्वमेध्य यज्ञ (घोडा बलि) र ३. गोमेद यज्ञ (गाई बलि) कालान्तरमा यी तीनै प्रकारका बलिहरु प्रतिवन्ध गरि गोदान यज्ञको शुरुवात गरे । विभिन्न सुत्रहरुमा उल्लेख भएका तथ्यले पाप कसले गरेको थियो भन्ने कुरा प्रष्ट्याइरहन पर्ला जस्तो लाग्दैन । अहिले पछिल्लो समयमा गोदान बाहेक बोका बलि दिने प्रचलन

हिन्दु वणाश्रमी व्यवस्थाले समाजलाई विभाजन गर्यो

जीवन मंगोल हामीलाई रास्ट्रले के दियो भन्दा पनि हामी के दिन सक्छौ, त्यो महत्वपूर्ण बिषय हुन्छ । मेरो घरभित्र सानो परिवार हुन्छ तर त्यो भन्दा मेरो रास्ट्र ठूलो परिवार हो । त्यो मेरो ठूलो परिवार नसम्हाल्दा सम्म देशले मलाई केहि दिने छैन । अहिले सम्म त्यो परिवारलाई भत्काउने प्रयास भएको छ भनेर सकारात्मक सोचहरु पलाउन जरुरी छ । परिवारको सदस्यहरुलाई सम्मान न्याय दिइएन । सबैलाई सम्मान व्यवहार नहुँदा परिवारका सदस्यहरु आफ्नो कुण्ठाहरु साचिरहन सकेनन् र अन्ततः कलह सुरु हुन गयो । यसकारण परिवार मिलाउनु जरुरी छ । परिवारभित्रै समस्या समाधान खोज्नु पर्छ । परिवारभित्रै झगडा भयो भने छिमेकीको हेर्ने दृष्टिकोण पनि नकारात्मक हुन्छ । छिमेकीले पनि छिर्के लगाउने ठाउँ पाउँछ तर यहाँ त बैरीहरुले राष्ट्रभित्रका राष्ट्रहरुलाई मिलाएर राख्न चाहँदैन । अनि फलाना छिमेकी देशले यस्तो ग¥यो भनेर आफ्नो कालो कर्तुत लुकाउन खोज्छन । शासकले जनतालाई आफ्नो परिवार नठान्नु नै दुःखको कुरा हो भने सयौ समुदायको फूलबारी भएको देश भए पनि त्यो फूलबारीभित्र दुईओटा बिशेष समुदायहरु मात्र अटाउनु देशको अर्को दुर्भाग्य हो । सबै फूलहरु फूलबारी

बिक्रम संवतको नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ?

–जीवन मंगोल  नेपालको राष्ट्रिय संवतका रुपमा मान्यता पाएको हिन्दु संवत अनुुसार नयाँ वर्ष २०७४ साल । नयाँ बर्षको शुभकामना सामाजिक सञ्जालमा आदान–प्रदान गरेको पनि देखियो । बिरोधको लहर पनि उतिकै भाइरल बनेको पाइयो । किन भाइरल बन्दैछ आखिर ? राष्ट्रियतासंग जोडिएको बिव्रmम संवतको बिरुद्ध । नेपाली माटोसंग के सम्बन्ध छ ? र बिक्रम संवतलाई नेपालको राष्ट्रिय संवत बनाइयो ? यी बिषयमा पंक्तिकारले सामाजिक सञ्जालमा पनि प्रस्तुत गर्दै आइरहेको छ । यसअघि लेख्नै पर्ने बाध्यता थिएन तर अहिलेको परिवेशमा लेख्नै पर्ने बाध्यता सृजना भयो ।  बिक्रम संवतबारे तर्क  विक्रम संवत नेपालको मौलिक संवतका रुपमा जर्वजस्ती व्याख्या गर्ने एक थरि मण्डले इतिहासकारहरु छन् । राष्ट्रियताको नारा अलाप्नेहरुले बिक्रम संवत् नेपालको मौलिक संवत हो भनिरहेका छन् । यसको पुष्टि गर्न अनेकौ तर्कहरु अघि सारेको पाइन्छ । जुन तर्कले विक्रम संवत् नेपालको मौलिकता हो भन्ने प्रष्ट छैन तै पनि जबरजस्ती गरेरै भए पनि बिक्रम संवतलाई राष्ट्रियता संगै जोड्ने र सोही अनुरुप मिडियाले पनि प्रचार गरेका छन् । नेपालको इतिहासमा नभेटीएको बिक्रम संवतको अस्तित्