- जीवन मंगोल
शिक्षाको नाममा हिन्दुबादी मनुबादी शिक्षा मसिना बालबालिकाको कलिलो दिमाखमा घुसाइ दिएपछि प्रगति हुन्छ कहिल्यै ?
राम्रो सोच, बिचार पलाउन सक्छ कहिल्यै, जबकी कलिलो दिमागमा बाहुनलाई ज्ञानी भनेर पाठ्य बस्तु तयार पार्छन बाहुनले, क्षेत्रीलाई रक्षकको रुपमा देखाईएको छ ।
चित्रमा देखाइएका अनुसार बाहुन ज्ञानी, क्षेत्रीलाई रक्षक, अनि हतियारहरु तरवार त्रिशुल देखाएपछि राम्रो सोच हैन हिन्दुत्व, दासत्वले कलिलो दिमाग भरिन्छ । कलिलो दिमागमा हिन्दुबाद घुसाइदिए पछि मूलबासी मंगोलहरुले कसरी सोच्न सक्छ ।
एउटा सोझो मूलबासी मंगोललाई खेताला, भरियाको रुपमा देखाइन्छ, बाल मस्तिष्कमा । एउटा सिगाने पात्रका रुपमा झुत्रो मंगोल देखाउने त्यसपछि आफूलाई ज्ञानी भनेर घोकाउने बाहुन क्षेत्रीको शिक्षाले सधै मूलबासी मंगोलहरुलाई दिमाग दरिद्र, सोचाइ दरिद्र हर क्षेत्रमा दरिद्र बनाइ दिन्छ ।
नेपाली प्राथामिक तहका धेरै पाठय पुस्तकका पाठ्य सामग्रीहरु बाहुन क्षेत्रीलाई मुख्य पात्र बनाइएको पाइन्छ । अझ माध्यमिक तहका पाठ्यक्रम झन चौखण्ड छ । बाहुन क्षेत्रीको खलपात्र मंगोल मात्र हुन्छ । बरु बलियो भनेर कतै प्रशंसा गरेको पाइन्छ । त्यो भन्दा राम्रो पात्रमा प्रस्तुत गरेको पाइन्दैन ।
मंगोलहरुलाई त एउटा दरिद, मुर्ख, पाखे, जंगली, चोर गुण्डा, हले, कोदाले, खेतालो जस्ता पात्रमा सिमित बनाइन्छ, बाहुनलाई चाहि शिक्षित, चलाख, ज्ञानी, इमान्दारी, बफादारीको रुपमा अर्थात प्रशंसाले भरिएको हुन्छ ।
यस्ता बाहुनबादी शिक्षा प्रतिस्प्रधात्मक हुने कुरा त कल्पनै नगरौ बरु बाहुनको प्रशंसा गर्न प्रेरित गर्न बाहेक केहि हुने छैन । यस्तो बाहुन क्षेत्रीलाई भगवान, ज्ञानी भन्दै प्रशंसाले भरिएको पाठ्य बस्तु नच्यातिए सम्म मूलबासी मंंगोलहरु बाहुन क्षेत्रीको दासी बन्न सिकाउछ, त्यसैले यस्ता पाठ्य बस्तुहरु च्यातिनु पर्छ
राम्रो सोच, बिचार पलाउन सक्छ कहिल्यै, जबकी कलिलो दिमागमा बाहुनलाई ज्ञानी भनेर पाठ्य बस्तु तयार पार्छन बाहुनले, क्षेत्रीलाई रक्षकको रुपमा देखाईएको छ ।
चित्रमा देखाइएका अनुसार बाहुन ज्ञानी, क्षेत्रीलाई रक्षक, अनि हतियारहरु तरवार त्रिशुल देखाएपछि राम्रो सोच हैन हिन्दुत्व, दासत्वले कलिलो दिमाग भरिन्छ । कलिलो दिमागमा हिन्दुबाद घुसाइदिए पछि मूलबासी मंगोलहरुले कसरी सोच्न सक्छ ।
एउटा सोझो मूलबासी मंगोललाई खेताला, भरियाको रुपमा देखाइन्छ, बाल मस्तिष्कमा । एउटा सिगाने पात्रका रुपमा झुत्रो मंगोल देखाउने त्यसपछि आफूलाई ज्ञानी भनेर घोकाउने बाहुन क्षेत्रीको शिक्षाले सधै मूलबासी मंगोलहरुलाई दिमाग दरिद्र, सोचाइ दरिद्र हर क्षेत्रमा दरिद्र बनाइ दिन्छ ।
नेपाली प्राथामिक तहका धेरै पाठय पुस्तकका पाठ्य सामग्रीहरु बाहुन क्षेत्रीलाई मुख्य पात्र बनाइएको पाइन्छ । अझ माध्यमिक तहका पाठ्यक्रम झन चौखण्ड छ । बाहुन क्षेत्रीको खलपात्र मंगोल मात्र हुन्छ । बरु बलियो भनेर कतै प्रशंसा गरेको पाइन्छ । त्यो भन्दा राम्रो पात्रमा प्रस्तुत गरेको पाइन्दैन ।
मंगोलहरुलाई त एउटा दरिद, मुर्ख, पाखे, जंगली, चोर गुण्डा, हले, कोदाले, खेतालो जस्ता पात्रमा सिमित बनाइन्छ, बाहुनलाई चाहि शिक्षित, चलाख, ज्ञानी, इमान्दारी, बफादारीको रुपमा अर्थात प्रशंसाले भरिएको हुन्छ ।
यस्ता बाहुनबादी शिक्षा प्रतिस्प्रधात्मक हुने कुरा त कल्पनै नगरौ बरु बाहुनको प्रशंसा गर्न प्रेरित गर्न बाहेक केहि हुने छैन । यस्तो बाहुन क्षेत्रीलाई भगवान, ज्ञानी भन्दै प्रशंसाले भरिएको पाठ्य बस्तु नच्यातिए सम्म मूलबासी मंंगोलहरु बाहुन क्षेत्रीको दासी बन्न सिकाउछ, त्यसैले यस्ता पाठ्य बस्तुहरु च्यातिनु पर्छ
Comments
Post a Comment
Thank you for Comment